• DSC_1468.JPG
  • DSC_1460(1).jpg
  • DSC_1469.JPG
  • DSC_1603.JPG

Beste muzikanten, trommelaars, (jeugd)bestuursleden van onze fanfare,

De Wet op de Privacy werd flink aangescherpt.

In het verre of recente verleden hebt u zich aangesloten bij Fanfare Sint-Cecilia Meerdonk, waar uw aanwezigheid nog steeds ten zeerste op prijs gesteld wordt.

Daardoor beschikken wij mogelijks over een of meerdere gegevens van u, zoals naam, voornaam, straat, nummer, postcode, gemeente, geboortedatum, telefoonnummer, lidgelden, sponsoring, emailadres, hoedaningheid binnen onze fanfare, beroep, foto’s.  De gegevens worden bijgehouden voor de duur dat iemand lid is. Nadien worden die meteen verwijderd.

Hier gaan we echter zeer zorgvuldig mee om.

De informatie die we van u bewaard hebben wordt enkel aangewend voor de volgende doelen:

• Uitnodigingen voor vergaderingen, repetities, uitstappen, ... via email. Voornamelijk, maar niet exclusief, via de nieuwsbrief.

• Ledenbeheer bij Vlamo.

• Afsluiten aanvullende verzekering bij Vlamo.

• Publicatie van spontane en geposeerde foto’s op de website van onze fanfare, de facebookpagina van onze fanfare en de nieuwsbrief.

Fanfare Sint-Cecilia Meerdonk verzamelt of gebruikt geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die hierboven worden beschreven.

Wij zullen uw gegevens niet ter beschikking stellen en/of delen met derden, tenzij wij daar wettelijk toe worden verplicht.

Wenst u deze gegevens te corrigeren, dan volstaat het om ons hierover een mailtje te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., of via onze secretaris Karel Kindt, Kloosterstraat 24, 9170 Meerdonk, 03/773.56.20.

Deze mail is onderdeel van de voorgeschreven acties om te kunnen voldoen aan de nieuwe per 25 mei 2018 geldende privacywetgeving.

Wij zijn ons bewust van het vertrouwen dat u in Fanfare Sint-Cecilia Meerdonk stelt en zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen.

Met vriendelijke groeten,

Bestuur Fanfare Sint-Cecilia Meerdonk